02/07/2020

Inschrijven

Ondertussen zijn we al weer een maand open voor een recreatieve avond darten voor de leden, maar met de aangekondigde versoepelingen kunnen ook wij langzaamaan weer terug naar het oude normaal. Hierdoor kunnen wij jullie blij maken met het nieuws dat wij ook weer toernooien en de zomerranking gaan organiseren!

In het weekend van 2 en 3 juli zal de zomerranking weer van start gaan. Hierbij zal het hetzelfde zijn zoals vorig jaar, wat dus betekent dat de leden zelf kunnen kiezen of ze op vrijdag of zaterdag willen meedoen voor de punten. Na acht rankingweekenden zal uiteindelijk de top-16 zich plaatsen voor de finaleavond op zaterdag 11 september. Voor meer informatie of wil je je gewoon inschrijven, kijk dan hier!

Recreatief darten is uiteraard ook nog steeds mogelijk. Dit zal vanaf nu alleen nog maar op maandag, woensdag en donderdag kunnen, omdat we de overige dagen dicht zijn of andere evenementen hebben. Om recreatief te komen darten, zal er nog wel steeds gereserveerd moeten worden. Dit kan via deze pagina.

Binnen de KDV en bij evenementen vanuit de KDV zijn nog wel de corona-maatregelen van toepassing. Oftewel, houd afstand, was je handen en blijf thuis bij gezondheidsklachten.