22/08/2021

Inschrijven Zomerranking

Na de aangekondigde versoepelingen kunnen we weer van start met de zomerranking! Met acht rankingweekenden + een finaleavond is er voor de leden weer genoeg te doen de komende zomer als het om darts gaat. Doe mee, pak de punten en werk jezelf in de top-16 om je te kunnen plaatsen voor de finaleavond!

Omdat er nog wel steeds rekening gehouden moet worden met de basisregels omtrent corona, kunnen we maar maximaal 20 personen kwijt per avond. Hierdoor zullen we, net zoals vorig jaar, de rankings opsplitsen in twee avonden per weekend. Hiervoor zal je je ook altijd van tevoren moeten inschrijven via deze pagina. Geef aan op welke avond(en) je kan, zodat wij iedereen kunnen indelen op de avonden dat ze kunnen. Als je op zowel vrijdag als zaterdag kan komen darten, hebben we graag dat je dit aangeeft. Je kan maar maximaal één keer per weekend meedoen, maar dit geeft ons meer ruimte met het indelen.

Zorg er voor dat je je uiterlijk op de donderdagavond voor aanvang van het desbetreffende rankingweekend hebt ingeschreven. Als je je pas na donderdag kan inschrijven, stuur dan een bericht naar Danny via 06-27921772 of dannyvanderplas@outlook.com om te kijken waar er nog plek is. Ook voor overige vragen kan je bij hem terecht.

Er zullen trouwens geen indelingen meer verstuurd worden. Vorig jaar werd er naar ons idee iets teveel gebruik van gemaakt om na de indeling alsnog te wisselen om daardoor meer kans te maken op punten. Alleen personen die zich hebben aangemeld voor beide dagen zullen een persoonlijk bericht krijgen op zij op vrijdag of zaterdag zijn ingedeeld. Dit komt dus neer op dezelfde principe als bij het recreatief darten, waar je behalve de bevestiging van inschrijving geen mail meer zal ontvangen. Alleen als de maximale capaciteit op een bepaalde avond is bereikt, krijg je van ons bericht.