26/07/2021

Inschrijven recreatief

Het heeft een behoorlijke tijd geduurd, maar we zijn weer geopend. Het open zijn zal wel gepaard gaan met de nodige regels:

– Reserveren vooraf is verplicht. Dit gaat uitsluitend via de website van de Katwijkse Dartvereniging op deze pagina. Dit kan je individueel doen, maar ook als tweetal.

– Bij binnenkomst in de vereniging zal er een gezondheidscheck zijn.

– De basisregels blijven gelden. Houd dus tot iedereen 1,5 meter afstand, was je handen en blijf thuis bij klachten. Deze regels gelden ook voor personen die al volledig gevaccineerd of onlangs negatief getest zijn.

– Aan één bord mogen maximaal twee personen staan. Schrijvers aan het bord zijn daarbij wel toegestaan.

We zullen op maandag, woensdag, donderdag open zijn voor maximaal 20 leden (niet-leden zijn voor nu nog niet welkom) per dag. Dit zal dan zijn van 19:00 tot 23:00. Zoals al gezegd moet iedereen zich vooraf inschrijven via de website. Via Whatsapp of andere manieren wordt dus niet meegenomen.

Als je je hebt ingeschreven, zal je een automatisch bericht terugkrijgen met bevestiging van de reservering. Als er een voor ons een reden is om de reservering te annuleren (capaciteit of te weinig aanmeldingen), zal dat worden verstuurd via mail. Er worden geen indelingen verstuurd, dus als je geen annulering hebt ontvangen na een reservering, kan je komen darten.

Je kan je voor meerdere dagen tegelijk aanmelden. Zolang het aantal aanmeldingen op één dag niet de capaciteit van 20 overschrijdt, is dit uiteraard geen probleem. Als dit wel gebeurt, dan geven wij wel de voorkeur om zoveel mogelijk verschillende leden te laten darten, dus zullen de reserveringen van personen die meerdere avonden hebben geselecteerd, het eerst afvallen.