LEDENAVOND

Beste Leden,

Op Vrijdag 23 December 2016 organiseert De Katwijkse Dartvereniging een Ledenavond voor haar leden.

Programma:

We starten de avond met een gesponsord warm en koud buffet door Kade 8. Het is eerste drankje zal tevens door De Katwijkse Dartvereniging gesponsord worden.

Vervolgens zal het bestuur haar eerste algemene ledenvergadering houden. Het beleid, Financiën en toekomst zal hier besproken worden! Ook is input van de leden van groot belang, Als er tips zijn of ideeën die besproken moeten worden stuur ze dan door via deze mail! Tijdens de vergadering zullen de punten worden besproken en zullen dan toegelicht worden.

Bij voldoende animo zal na de ledenvergadering een darts loterij worden gehouden door Gert Guijt! Wederom zullen er mooie prijzen te winnen en zijn en de opbrengst zal allemaal ten goede komen van de verenging.

Ook zal er een DJ zijn die ons een aantal uurtjes zal vermaken met muziek!

Voor deze avond moet je je aanmelden voor Dinsdag 20 December 2016! Aannames na deze datum worden niet meer aangenomen, dit in het kader wegens inkoop van het eten. Ook de ingezonden stukken en ideeën zullen voor deze datum binnen moeten komen bij het bestuur, zo kan het bestuur zich optimaal voorbereiden.
De avond is enkel voor leden en niet voor aanhang!

We hopen een ieder hiermee voldoende te hebben geinformeerd! Meld je snel aan dan gaan we er met zijn alle een leuke avond van maken en ons eerste jaar als Katwijkse Dartvereniging positief afsluiten!

Met vriendelijke groet,

Het Bestuur van De Katwijkse Darvereniging