DE KATWIJKSE DARTVERENIGING AANWEZIG OP SPORTGALA!

Vanavond vindt het jaarlijkse SportGala plaats in het Dorpshuis in Valkenburg. Tijdens dit evenement worden de winnaars van de Katwijkse sportprijzen bekendgemaakt: sportbelofte, sportman/sportvrouw en sportploeg van het jaar. De presentator is Jan van Halst.

Naast de sportprijzen worden er ook drie verenigingen beloond met aantrekkelijke geldprijzen (1x € 500 en 2x € 350) voor bijzondere initiatieven op het gebied van sport en bewegen. De vakjury kiest de winnaar; het publiek stemt tijdens het gala live over de andere twee winnaars. Hier kan De Katwijkse Dartvereniging uit worden gekozen!

Sport, bewegen en vrijwilligerswerk bij een vereniging spelen een belangrijke rol in de Katwijkse samenleving. Bij sporten en verenigingswerk gaat het om binden, ontmoeten, samenwerken en leren winnen en verliezen. Het SportGala is daarom een avond van en voor sporters, sportclubs, sportliefhebbers en sponsoren.

De Katwijkse Dartvereniging is genomineerd voor beste Sportinnovatie in de Gemeente Katwijk voor het afgelopen jaar! In totaal zijn er 11 initiatieven die genomineerd zijn en die kans maken op de prijs.